Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се смея ли или да плача...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да обновя малко темата, днес се возих в още една 2.0 ТС , значи собственика казва, че свещите му са ок водил я е на диагностика казали му , че всичко му е ок , обаче слабо, никакво ускорение не усещах, иначе с мойта и едно приятелче направих 2 замервания от 60-160 като тръгна на 2ра от 50 км/ч ( 3000 оборота) ги прави за 22.5 , а като тръгна от 1ва с 3000 оборота ги прави за 19.4 , много интересно стана , че я замерих от 0-100 като бяхме 3ма човека в колата оринтировъчно към 180-190 кила кажи речи , направи ги за 11.4 секунди, но пътя не беше чисто прав , и имаше лек завой , после се прибирах самичък и на булеварда до моята улица, който е чисто прав я замерих даде 9.6 секунди , иначе когато бях с 3ма души в колата нз , защо превърташе гуми дори и като включих 3та ... , тези всички тестове са правени с откачена ламбда, а горивото е мешено 95 мисля петролски с ЕКО100 като ЕКО100 е в доста по-малко количество спрямо 95то.

    EDIT: като 0-60 мили или 0-97 км/ч ги направи за 9.0 секунди, незнам обаче дали и двата резултата се удрят на 3та, защото колата дава мн малко отклонение километраж ГПС около 3 , и така се получава , че на изключвател на 2ра не зачита време трябва да и вкарвам 3та винаги.
    Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 14:51.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • И все пак да обобщя това върху което колегата CrazyElement пропуска да акцентира. Времената за момента нямат никакво значение. Важното е, че колата с откачена ламбда върви доста по-добре отколкото преди, усезаемо найстина както в ниските( като се почне от 2000) така и във високите обороти . И смятам, че след смяната на сондата и премахването на катализатора Белисимата ще е най-после съвсем близо до истината, веднъж и за винаги надявам се
      АR 146 '97 Junior 1.4 TS Totaled
      AR 156 '99 1.9 JTD
      Mercedess-Benz E 270 CDI '01

      Comment


      • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
        EDIT: като 0-60 мили или 0-97 км/ч ги направи за 9.0 секунди, незнам обаче дали и двата резултата се удрят на 3та, защото колата дава мн малко отклонение километраж ГПС около 3 , и така се получава , че на изключвател на 2ра не зачита време трябва да и вкарвам 3та винаги.
        Идеално замерил си я, смени си сондата и махни катализатора и я замери пак...
        Иначе ето защо тая кола ги прави толкова бавно тези 100 км Да не се окаже че накрая нищо и няма на колата Иначе при слагането на чип ще си правиш вече спокойно 100 на 2
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • С тез катализатори....

          Днес минавах преглед. Дадох много добри емисии на стенда. Момчето вика, че давам емисии като на някои евро 4 автомобили дори. Казах, му че съм с чип и 100 октана и той вика, че може и от това да е, но имало случай точно с чипосани бегачки да не мпгат да минат и прага който е за БГ.

          Та говорихме и за катализаторите. Кола с махнат катализатор дава доста повече СО2.

          От догодина щели да им слагат камери вече и нямало да може да се минава вече без да се влиза на стенда. Тъй като с документа от прегледа трбява да има снимка на колата и видео. Днес аз минах по мое желание. Иначе можеше и фиктивно да си мина.

          Внимавайте с тези катализатори. Не ги махайте току така, защото прага за емисиите ще бъде разделен на няколко. Според годините на производство и според сертификата на автомобила.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Имат желание,но за Бг скоро няма да стане...мене на ГТП не могат да ми вкарат колата, щото е ниска и ще остав бронята. И така винаги!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • Колегата с сложния дигитален ник си махнал оргиналдъ колектора от ЦФ3 моторчето, и боднал от двойка, с известно побългаряване и запазване на двете сонди.....имало скок в динамиката, секундо по добро време.....точи се за рекорди на 15.05......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Колегата с сложния дигитален ник си махнал оргиналдъ колектора от ЦФ3 моторчето, и боднал от двойка, с известно побългаряване и запазване на двете сонди.....имало скок в динамиката, секундо по добро време.....точи се за рекорди на 15.05......
                Ем браво

                Относно влизането на ГТП и аз не мога да вляза там.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • @ rusiq86
                  Хм, то за измерване на емисии само ти бучкат сондата отзад!, не е необходимо да влизаш на канали, стендове, валяци и т.н. ...

                  Тъй че, недей да лежиш на това ухо...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    С тез катализатори....

                    Днес минавах преглед. Дадох много добри емисии на стенда. Момчето вика, че давам емисии като на някои евро 4 автомобили дори. Казах, му че съм с чип и 100 октана и той вика, че може и от това да е, но имало случай точно с чипосани бегачки да не мпгат да минат и прага който е за БГ.

                    Та говорихме и за катализаторите. Кола с махнат катализатор дава доста повече СО2.

                    От догодина щели да им слагат камери вече и нямало да може да се минава вече без да се влиза на стенда. Тъй като с документа от прегледа трбява да има снимка на колата и видео. Днес аз минах по мое желание. Иначе можеше и фиктивно да си мина.

                    Внимавайте с тези катализатори. Не ги махайте току така, защото прага за емисиите ще бъде разделен на няколко. Според годините на производство и според сертификата на автомобила.
                    Че аз имам клиенти с чипове дето даже не им казват че е махнат и емисиите са си ок

                    ---------- Post added at 09:10 ---------- Previous post was at 09:09 ----------

                    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    @ rusiq86
                    Хм, то за измерване на емисии само ти бучкат сондата отзад!, не е необходимо да влизаш на канали, стендове, валяци и т.н. ...

                    Тъй че, недей да лежиш на това ухо...
                    Според разпорежданията за пунктовете за ГТП - всичкото оборудване е фиксирано в пункта и е достъпно за наблюдение от камерата - така че не лежи ти на тая кълка че може без да влезе
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      С тез катализатори....

                      Та говорихме и за катализаторите. Кола с махнат катализатор дава доста повече СО2.

                      Внимавайте с тези катализатори. Не ги махайте току така, защото прага за емисиите ще бъде разделен на няколко. Според годините на производство и според сертификата на автомобила.
                      Аз като съм на газ влизам в границата не на Евро 3, ами на Евро 4 нормите...Така, че съм по-екологичен от болшинството коли в БГ
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        Аз като съм на газ влизам в границата не на Евро 3, ами на Евро 4 нормите...Така, че съм по-екологичен от болшинството коли в БГ
                        Мен ме питаха дали имам газ преди да влезна на ГТП. Незнам защо, а и не питах.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • При тези резултати не виждам смисъл да барам катализатора , трябва да оправя ламбдата , обаче и после да ида да ми замерят вредните емисии нали така се разбира колко пуска катализатора и дали го бива? Защото едно , че звука ще се промени и каквито резонатори да сложа пак ще е по-зле , пък ако затегнат ГТП и отиде ...

                          Иначе приканвам колега с 2.0 ТС , ако може стокова , да я замери от 60-160 от 2ра с 50 км/ч нагоре или пък на 1ва от 3000 оборота и да сподели резултати.
                          Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 23:10.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                            При тези резултати не виждам смисъл да барам катализатора , трябва да оправя ламбдата , обаче и после да ида да ми замерят вредните емисии нали така се разбира колко пуска катализатора и дали го бива? Защото едно , че звука ще се промени и каквито резонатори да сложа пак ще е по-зле , пък ако затегнат ГТП и отиде ...
                            Не се мери така катализатор. Мери се налягането в изпускателната система.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Колеги как да ме замерят, като оборудването не стига до колата, ниска е и немога да влазя, винаги като ме видят ме викат да оправят документите и да си ходя.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                                Аз като съм на газ влизам в границата не на Евро 3, ами на Евро 4 нормите...Така, че съм по-екологичен от болшинството коли в БГ
                                Сериозният ГТП се прави в случая на бензин, всичко друго е "АЛТЕРНАТИВА", казвам го от личен опит със старичка КИА на метан, дето не е видяла бензин от 5 години и е забравила изобщо "кво ей туй " и как да работи с него ... или пък момчетата в пункта ме мятаха на черешата, ама я пуснаха и тая година, пък догодина ще видим ...
                                Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                                Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                                Comment

                                Working...
                                X